Thursday, March 25, 2010

a simple hp case or purse



my daughter is nagging me to make something for her fren's birthday tomorrow. with a very limited time this is the only thing that i can think of.

crochet in all DC except some HC. it's very simple and easy.

cara nak membuatnya senang je. memula kait la rantai atau taliair mengikut saiz yang dikehendaki. pastu sambungkan untuk jadi satu bulatan. pastu kait je tiang pendek ( yang tak payah belit tu) dalam setiap lubang rantai tadi . kait je sampai la saiz yang kita kehendaki. penat bercerita ni tak tau la korang paham ke tidak. bahagian bawahnya pula aku jahit dengan jarum jahit tilam guna benang yang sama untuk mencantumkannya. dah sudah tu baru la kait dan lekatkan talinya pulak.

1 comment:

  1. salam...cantiklah hp case ni..boleh x wat tutorial step by step...thank

    ReplyDelete

There was an error in this gadget

Follow by Email

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails