Thursday, March 25, 2010

kotak manik/butang cute


kotak manik ni memang sesuai untuk sesapa yang suka simpan manik banyak-banyak kaler. kotak transperent ni bagi kita senang sikit nak tengok manik2 tu sebelum guna. jumlah container kecik2 ni semuanya ada 24. setiap satu ada penutup sendiri yang selamat dan tak mudah terbuka.container2 ni pulak disimpan dalam satu kotak kotak transparent yang ada penutupnya sendiri jugak.

cute betul dan sesuai sangat untuk hadiah jugak. esp kalau ada mak ke kakak ke adik atau kengkawan yang memang minat dengan kerja jahit menjahit ni... satu kotak ni reganya 25.90.

a simple hp case or purse



my daughter is nagging me to make something for her fren's birthday tomorrow. with a very limited time this is the only thing that i can think of.

crochet in all DC except some HC. it's very simple and easy.

cara nak membuatnya senang je. memula kait la rantai atau taliair mengikut saiz yang dikehendaki. pastu sambungkan untuk jadi satu bulatan. pastu kait je tiang pendek ( yang tak payah belit tu) dalam setiap lubang rantai tadi . kait je sampai la saiz yang kita kehendaki. penat bercerita ni tak tau la korang paham ke tidak. bahagian bawahnya pula aku jahit dengan jarum jahit tilam guna benang yang sama untuk mencantumkannya. dah sudah tu baru la kait dan lekatkan talinya pulak.

Friday, March 12, 2010

Simple and easy cherry applique


this is very easy to crochet... took about 5 mins to finish it.
There was an error in this gadget

Follow by Email

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails